שטרודל - הכתובת שלך לכתובות של כולם
 
לחיפוש על פי שם

ראשי > ממשל > תיירות - ממשל > מכתב פומבי ל-משרד התיירות   כניסה | הרשמה - הוספת כתובת הדואר האלקטרוני שלך  הרשמה / הוספת כתובת דוא"ל

   

 חופשה במלון הגושרים


אלינור ב., הוד השרון כותב/ת מכתב פומבי ל-אלינור ברדה, 22/10/2016


שלום רב,

אני משתפת את הסיפור שקרה ביום שישי האחרון של חול המועד במלון "הגושרים" הבריוני כי אולי בעזרת התביעה שתוגש להם והפוסט הזה, מלונות גדולים ומצליחים בישראל יוכלו להבין שהם לא יכולים להרשות לעצמם להתנהג בביריונות וגניבה כלפי לקוחות, רק מפני שתמיד יהיה מי שיחליף אותם.

חודש וחצי לפני החופשה המיועדת ביצעתי הזמנה לשישה אנשים הכוללים אותי, את בעלי, הילד שלנו, הוריי ואחותי שלושה ימים (שישי, שבת וראשון). רכשתי את החדרים הטובים ביותר שקיימים כאשר חשוב לי במפורש שהחדר יהיה בקומת קרקע עם חצר בשביל הילד. מנהלת ההזמנות הדגישה, שמדובר בסוויטת גן ואצטרך להוסיף סכום של 400 שקלים ללילה עבור כל חדר למשך שני הלילות ובמילים אחרות תוספת של כ-2400 שקלים לסוף השבוע.

הסכום אסטרונומי לכל הדעות אך הסכמנו לעסקה בידיעה שאנו הולכים להתפנק במלון שמוגדר ב-Booking בציון 8.2 ומחשיב עצמו כיוקרתי.
הגענו לחדרים וכמובן שהזדעזענו, לא רק שאנו בקומה שלישית במלון אלא גם הנוף פונה לשביל גישה לרכבים שמביא איתו רעש מרכבי הריינג'ר של העובדים במקום, בנוסף באחד מהחדרים ריח חזק של עובש. מסתבר שהחדרים בכלל לא היו באגף בו נמצאות סוויטות הגן שהזמנתי אלא ב"אגף הבוטיק החדש", שבדיעבד התגלה כבניין ישן שאין לי איך לתאר לכם כמה. באותו הרגע בדקנו את האגף באתר האינטרנט של המלון וגילינו שהאגף פונה ל- "קהל אנשי עסקים וזוגות" כך שלא ברור לי כיצד תינוק בן שנה משתלב בנוף.

כמובן שמיד פנינו לקבלה. הפקידה הראשית, בחורה קצרת רוח ומבוגרת מהפקידות האחרות במלון. כשאחותי הייתה בדרכה לקבלה היא סיפרה לי את מה שקורה (טלפונית כי הייתי בדרך) ואני ביקשתי לדבר עם פקידת הקבלה שפשוט ענתה בוולגריות וחוסר כבוד מוחלט "אני לא מעוניינת לדבר איתה, אין לי מה לדבר איתה", נשארנו בהלם אך אחותי ביקשה לבדוק שוב. היא בדקה את ההזמנה שוב וענתה בעצבים ובמילים הבאות: "זו לא ההזמנה, אחותך שקרנית". באותו הרגע כמובן שגם הנימוס פסק ודרשנו מנהל כלשהו.

לאחר 10 דקות בערך הגיע מנכ"ל מלון הגושרים. אני חייבת לומר שכשראיתי אותו נמלאתי שמחה והייתי בטוחה שהמשיח הגיע להושיע אותנו מהצרה הזו. נגלה לפנינו אדם אפור שלא רק שלא עזר לנו אלא צידד בוולגרית מאחורי הדלפק ואפילו אמר בבוטות שאחותי אמרה ל- "אנשים להסתובב חזרה הביתה", אתם לא מכירים את אחותי אבל הילדה הרגישה והעדינה הזו, לעולם לא תגיד דבר כזה לאף אחד ואת זה נגלה כבר בבית המשפט. בנוסף לאחר שאיימנו בתביעה כדי למנוע מצב שבו יחייבו את החשבון על החופשה, קיבלנו עוד אמירה מדהימה של המנכ"ל היישר לציטוט: "רק שנבהיר שאנחנו נחייב אתכם ואין לכם כלום בשביל תביעה". קיבלנו את השוק ואת הרגשת חוסר האונים במקום. בדיעבד אנחנו מבינים שאם ככה מדבר המנכ"ל של המלון ואלו התשובות שהוא נותן, אין פלא שהפקידה דקלה הרשתה לעצמה לדבר אלינו באופן הבזיוני והלא נתפש הזה.

אני אוסיף שכנראה שהמנכ"ל הזה שכח מה זה שירות, מהו יחס ללקוח, מה הם יחסי אנוש ובכלל מה תפקידו. מר דודו עוז המנכ"ל פגע בנו באופן שהרס לנו חופשה אליה התכוננו זמן רב והוא עשה זאת ב?מקצועיות רבה? שהייתה אמורה להיות מופנית לעזרה. כמובן שבשום פנים ואופן לא הסכמנו, ככה שמצאנו את עצמנו מחוץ למלון הגושרים בוכים, תשושים ועייפים מהנסיעה והיום הארוך. מלון הגושרים המנוהל ע"י המנכ"ל הנוכחי הוא בריוני, חצוף וגנב שהעז ברוב חוצפתו לחייב אותנו באופן מלא של לא פחות מ- 11 אלפי שקלים על החדרים, כאילו בילינו שם את חופשת חיינו.
כמובן שאת הסכום אנו נדרוש חזרה ולא נשכח להוסיף סכומים נוספים עבור נזק עצום, עוגמת נפש עמוקה, בכי, חוסר אונים ותשישות שליוו אותנו עד השעה 21 בלילה באותו ערב שישי ארור, כאילו סיימנו חלום בלהות נורא. אני אוסיף ואומר שאין סכום בעולם שיכול לפצות אותנו על עוגמת הנפש העזה ! על הציפייה בכיליון עיניים לחופשה באווירת חג הסוכות, עם כל המשפחה יחד לשם שינוי.
ואני שואלת ועדיין לא מאמינה שאני כותבת את המילים האלה: האם 11 אלפי שקלים לשלושה חדרים לסופ"ש הוא לא סכום מספיק כדי שימצאו לי פתרון הולם?! כדי שידברו אליי בכבוד?! שיתנו לי שירות מינמלי ואני לא אאלץ לעמוד עם משפחתי ברחוב מחוץ למלון עם מזוודות ודמעות בעיניים !?!?!? ואפילו התנצלות מינימלית ממישהו מעובדי המלון והמנכ"ל בראשם לא קיבלנו. בושה וכלימה שמלון כזה קיים במדינה שלנו, אך צר לי שאני כבר לא יודעת ממה להיות מופתעת.
הסיפור לא נגמר פה וזו רק ההתחלה יקיריי, מקווה שנגעתי בכם ויש מי שמזדהה ויוכל להירתם למאבק נגדם.


תגובות
 הוספת תגובה.

משרד התיירות - קשר

צרו קשר באמצעות 91 כתובות דואר אלקטרוני ואמצעי קשר נוספים.

עוד מכתבים פומביים ל-משרד התיירות

כתבו מכתב פומבי עבור משרד התיירות.

חיסול מקצוע מורה דרך,

איתן ר., חד-נס כותב/ת ליריב לוין, שר התיירות - לשכת השר, 31/8/2017

חופשה במלון הגושרים ,

אלינור ב., הוד השרון כותב/ת לאלינור ברדה, 22/10/2016

תלונה על מסעדת [ ] בחוף פרישמן בתל אביב,

דוד א., מגדל העמק כותב/ת לאביבה אברהם, מרכזת פניות הציבור - תלונות על שירותי תיירות, 23/6/2016

"כל אחד מביא אחד" (לסיורים בעקבות רקטות...),

בקי ו., קריית אתא כותב/ת לסטס מיסז`ניקוב, שר התיירות - לשכת השר, 12/11/2012

להציל את ים המלח,

שלמה  ר., חולון כותב/ת לסטס מיסז`ניקוב, שר התיירות - לשכת השר, 20/5/2011

כל הזכויות שמורות ל - www.shtroodle.co.il ©